Hol tart a rendelésem?

Szeretnéd tudni, hol tart a termék amit megrendeltél és kíváncsi vagy rá, mit is jelentenek a különböző megrendelési státuszok? Mielőtt felhívnál bennünket, kérünk olvasd el ezt az összefoglalót, ezzel időt és fáradtságot megtakarítva meg magadnak!

"Van belőle?"

Ha a termék adatlapján, a rövid leírás felett, egy szürke pipa mellett azt látod "Raktárunkban készleten" az azt jelenti, hogy a termék az Audio Centrum budapesti raktárában van! Bátran megrendelheted. Rendelésedet követően, a rendszerünk automatikusan küld neked egy értesítést. 

Ha a termék adatlapján azt látod, "Szekszárdi utcai bemutatótermünkben készleten", bátran rendeld meg a terméket. Ám a "A rendelt termékek az Audio Centrum bemutatótermében átvehetők" üzenetet ilyenkor is várd ki.

"Rendelés Megérkezett" 

A webshop rendszerünk egy automata üzenettel jelzi, hogy fogadta a rendelésedet. A rendelésedben szereplő termékeket a rendszer neked "félre tette" vagyis azt másnak már nem kínálja fel. Ha egy termékből épp az utolsó darabot rendelted meg, akkor egyúttal a termék adatlapján, a "Raktáron" felirat eltűnik. Ettől ne ijedj meg, a terméket a gép neked tette félre!

"Visszaigazolva" 

Kollégáink megkezdték a rendelésed feldolgozását. Vagyis, innentől kezdve emberek kezelik a rendelésedet. Ők szedik össze a raktárban és ők csomagolják. Ez az üzenet még nem jelenti azt, hogy a termék már fogalásra került számodra, az a következő lépés lesz, amiről szintén küldünk értesítést. 

"Készletezés Alatt" 

Rendelésedben egy, vagy több olyan termék is van, ami még nincsen bent a raktárunkban. Ha ismert a várható beérkezés, az a termék státusz üzenetében van jelezve 

"Raktárban befoglalva"

A megrendelt termékek számodra foglalásra kerültek, a feladásról illetve az átvétel időpontjáról később kapsz információt. Ha ezt az üzenetet kapod, akkor ez már azt jelenti, hogy a rendelésed hivatalosan is visszaigazolásra került és a terméket már félre is tettük neked futárszolgálattal történő kiszállításra vagy személyes átvételre.

"Következő munkanapi feladásra előkészítve" vagy "Mai napi feladásra összekészítve"

Kollégáink a megrendelt termékeket összekészítették, becsomagolták és már várjuk a futárt, aki majd elviszi azt. 

"GLS futárszolgálatnak kézbesítésre átadva"

A futár cég raktárunkból felvette a csomagot. Ilyenkor csomagod első lépésben a GLS egyik elosztó raktárába kerül, ahonnét többnyire másnap reggel indul el a futár az általad megadott címre. Persze az adventi időszakban megeshet, hogy a futár cégnek is több idő kell. 

"A rendelt termékek az Audio Centrum bemutatótermében átvehetők ( 1138. Szekszárdi utca 20 )" 

Ha rendelés során ezt az átvételi módot választottad, akkor ezt az üzenetet kell megvárd, mielőtt elindulsz a terméket átvenni! 

"A rendelt termékek a Fogarasi úti átvevő ponton átvehetők. ( 1148. Fogarasi út 10 , Irobot Centrum )"

Ha rendelés során ezt az átvételi módot választottad, akkor ezt az üzenetet kell megvárd, mielőtt elindulsz a terméket átvenni! 

A személyes átvétellel kapcsolatban az alábbi pontokra kérünk legyél figyelemmel:

  1. Bemutatótermünk és az átvételi pont hétköznap 10 - 18 óra között van nyitva. 
  2. Maszk viselése jó szívvel ajánlott a légúti fertőzések elkerülése érdekében.
  3. A személyes átvételre az erre vonatkozó értesítést követően van mód.
  4. Amennyiben a rendelésedet előre nem fizetted ki, az üzletünkben  készpénzzel vagy akár bankkártyával is fizethetsz.
  5. Sikeres vásárlást kívánunk!