Black Friday 2021

Véget ért a 2021-es Black Friday akciónk.

Reméljük ajánlataink között megtaláltad azt, amit már oly rég szerettél volna megvenni, vagy épp egy kis meglepetést, magadnak vagy szeretteidnek. 

Mielőtt telefonálnál, hogy megtudd, hol is tart az általad megrendelt termék, olvasd el tájékoztatónkat, amiben leírjuk mit is jelentenek a rendelés kapcsán érkező email értesítések. Hol tart a rendelésem? 

Sokaknak már nem újdonság, de mindenképp fontosnak érezzük most is jelezni, hogy a Black Friday utáni napokban a megnövekedett szállítási igények miatt a szokottnál nagyobb határidőkkel tudjuk csak célba juttatni a csomagokat. A tipikus, másnapi szállítás helyett egy-egy termék kézbesítése nagyon ritkán akár 7-8 napig is elhúzódhat. Persze kollégáink minden erejükkel azon vannak, hogy minden csomag a lehető leghamarabb célba érjen. 

Hol tart a rendelésem?

Megrendelted és most várod, hogy megérkezzen?

Kollégáink az elmúlt héten végtelen kitartással dolgoztak azon, hogy a megrendelt termékek a lehető leghamarabb célba érjenek. A Black Friday időszak végével pedig még jó pár napig hasonló szorgalommal kell tovább csomagolni és postázni a sok-sok remek hangfalat, erősítőt, fejhallgatót vagy épp kábelt. Ezalatt az időszak alatt a "Visszaigazolva" email értesítést igyekszünk néhány órán belül, de legkésőbb a következő munkanapon 11 óráig megküldeni. Ez azt jelzi, hogy kollégáink megkezdték a rendelésed feldolgozását. Vagyis, innentől kezdve emberek kezelik a rendelésedet. Ők szedik össze a raktárban és ők csomagolják. A termék ilyenkor már neked félretéve várja, hogy csomagolsára kerüljön.

Ha a csomagolásban is sorra került az átlalad megrendelt termék, akkor a "Következő munkanapi feladásra előkészítve" és "Mai napi feladásra összekészítve" üzenetet kapod meg. Ez azt jelenti, hogy kollégáink a megrendelt termékeket összekészítették, becsomagolták és már várjuk a futárt, aki majd elviszi azt.

"GLS futárszolgálatnak kézbesítésre átadva" című levél pedig már arról tájékoztat. hogy a futár cég raktárunkból felvette a csomagot. Ilyenkor csomagod első lépésben a GLS egyik elosztó raktárába kerül, ahonnét többnyire másnap reggel indul el a futár az általad megadott címre. Persze a Black Friday időszakban megeshet, hogy a futár cégnek is több idő kell. 

Bolti átvétellel kapcsolatban az alábbi pontokra kérünk legyél tekintettel:

  1. Boltunk jelenleg kizárólag átvételi pontként látogatható, hétköznap 11 - 16 óra között.
  2. A termék átvételnél a maszk viselése és kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező!
  3. Személyes átvételre csak a „A rendelt termékek átvehetők a Fogarasi úti üzletünkben” értesítést követően van mód.
  4. A higiéniai szabályokra való tekintettel a készpénzfizetést nem támogatjuk. Bankkártyás fizetés viszont továbbra is lehetséges.
  5. Köszönjük a megértést, vigyázzunk egymásra!

Hol tart a rendelésem?

Megrendelted és most várod, hogy megérkezzen?

Kollégáink az elmúlt héten végtelen kitartással dolgoztak azon, hogy a megrendelt termékek a lehető leghamarabb célba érjenek. A Black Friday időszak végével pedig még jó pár napig hasonló szorgalommal kell tovább csomagolni és postázni a sok-sok remek hangfalat, erősítőt, fejhallgatót vagy épp kábelt. Ezalatt az időszak alatt a "Visszaigazolva" email értesítést igyekszünk néhány órán belül, de legkésőbb a övetkező munkanapon 11 óráig megküldeni. Ez azt jelzi, hogy kollégáink megkezdték a rendelésed feldolgozását. Vagyis, innentől kezdve emberek kezelik a rendelésedet. Ők szedik össze a raktárban és ők csomagolják. A termék ilyenkor már neked félretéve várja, hogy csomagolsára kerüljön.

Ha a csomagolásban is sorra került az átlalad megrendelt termék, akkor a "Következő munkanapi feladásra előkészítve" és "Mai napi feladásra összekészítve" üzenetet kapod meg. Ez azt jelenti, hogy kollégáink a megrendelt termékeket összekészítették, becsomagolták és már várjuk a futárt, aki majd elviszi azt.

"GLS futárszolgálatnak kézbesítésre átadva" című levél pedig már arról tájékoztat. hogy a futár cég raktárunkból felvette a csomagot. Ilyenkor csomagod első lépésben a GLS egyik elosztó raktárába kerül, ahonnét többnyire másnap reggel indul el a futár az általad megadott címre. Persze a Black Friday időszakban megeshet, hogy a futár cégnek is több idő kell. 

Bolti átvétellel kapcsolatban az alábbi pontokra kérünk legyél tekintettel:

  1. Boltunk jelenleg kizárólag átvételi pontként látogatható, hétköznap 11 - 16 óra között.
  2. A termék átvételnél a maszk viselése és kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező!
  3. Személyes átvételre csak a „A rendelt termékek átvehetők a Fogarasi úti üzletünkben” értesítést követően van mód.
  4. A higiéniai szabályokra való tekintettel a készpénzfizetést nem támogatjuk. Bankkártyás fizetés viszont továbbra is lehetséges.
  5. Köszönjük a megértést, vigyázzunk egymásra!