Megrendelted és most várod, hogy megérkezzen?
Kollégáink az elmúlt héten végtelen kitartással dolgoztak azon, hogy a megrendelt termékek a lehető leghamarabb célba érjenek. A Black Friday időszak végével pedig még jó pár napig hasonló szorgalommal kell tovább csomagolni és postázni a sok-sok remek hangfalat, erősítőt, fejhallgatót vagy épp kábelt. Ezalatt az időszak alatt a "Visszaigazolva" email értesítést igyekszünk néhány órán belül, de legkésőbb a övetkező munkanapon 11 óráig megküldeni. Ez azt jelzi, hogy kollégáink megkezdték a rendelésed feldolgozását. Vagyis, innentől kezdve emberek kezelik a rendelésedet. Ők szedik össze a raktárban és ők csomagolják. A termék ilyenkor már neked félretéve várja, hogy csomagolsára kerüljön.
Ha a csomagolásban is sorra került az átlalad megrendelt termék, akkor a "Következő munkanapi feladásra előkészítve" és "Mai napi feladásra összekészítve" üzenetet kapod meg. Ez azt jelenti, hogy kollégáink a megrendelt termékeket összekészítették, becsomagolták és már várjuk a futárt, aki majd elviszi azt.
A "GLS futárszolgálatnak kézbesítésre átadva" című levél pedig már arról tájékoztat. hogy a futár cég raktárunkból felvette a csomagot. Ilyenkor csomagod első lépésben a GLS egyik elosztó raktárába kerül, ahonnét többnyire másnap reggel indul el a futár az általad megadott címre. Persze a Black Friday időszakban megeshet, hogy a futár cégnek is több idő kell.
Bolti átvétellel kapcsolatban az alábbi pontokra kérünk legyél tekintettel: