Black Friday akció 11.15-11.30
A terméklistát folyamatosan frissítjük, ezért érdemes többször is visszatérni az oldalra. A rendeléseket a beérkezésük sorrendben teljesítjük a rendelkezésre álló készletből, vagyis érdemes a megrendelést mihamarabb leadni, mielőtt a kiszemelt termék esetleg elfogyna. Ha kollégáink visszaigazolták, hogya a rendelésedben lévő termékek a "Raktárban foglalva" státuszba kerültek, az már azt jelenti, hogy a termék félre lett rakva számodra, így másnak már nem is adható el.
Ajánlataink érvényessége 2024.november 15. 00:00-tól 2024.november 30. 23:59-ig tart kizárólag a készlet erejéig. A rendelés leadása után kapott automata e-mail még nem számít visszaigazolt rendelésnek, csupán a rendszer jelzi, hogy sikeresen fogadta a rendelésedet. A megrendelés akkor valósul meg, ha azt kollégáink is visszaigazolják emailben. Ez az email már fontos információkat is tartalmaz a rendelésed állapotáról is.
A rendeléseket érkezési sorrendben dolgozzuk fel és a rendelkezésre álló készletből teljesítjük. A megnövekedett rendelésszám miatt azok feldolgozása a megszokottnál több időt vesz igénybe. Mielőtt telefonálnál, hogy megtudd, hol is tart az általad megrendelt termék, olvasd el a linkelt tájékoztatónkat, amiben részletesen leírjuk mit is jelentenek a rendelés kapcsán érkező email értesítések: Hol tart a rendelésem?
Sokaknak nem újdonság, de mindenképp fontosnak érezzük most is jelezni, hogy a futárszolgálatok a Black Friday időszak alatt és az utáni napokban a megnövekedett szállítási igények miatt esetenként a szokottnál nagyobb határidőkkel tudják csak célba juttatni a csomagokat. A tipikus, másnapi szállítás helyett egy-egy termék kézbesítése több napig is elhúzódhat.